Krachtige visuele statements
Fluffy koper op een fauteuil. Een setting van royal purple en soft lila.
Een modulaire bank in degradé kleuren. Dutch Sofa Company wil zijn stand en de beurs opfleuren met levendige kleuren. En hoe! Dit zal projectinrichters zeker aanspreken.
Neutrale, naturel tinten doen het commercieel altijd goed. Ze vormen een solide basis voor ieder interieur ─ en een vrij eentonig beeld op beurzen en in showrooms. Dat kan anders. Deze keer profileert Dutch Sofa Company zich met opvallende kleuren.
Een retro-fauteuil is bekleed met langharig imitatiebont. De warme koperkleur en de hoge aaibaarheidsfactor stralen je tegemoet. Wat een onweerstaanbare eyecatcher: zien is voelen is zitten is verkocht.
Zijn tegenhanger is de robuuste blown-up fauteuil. Je zou van een hybride model kunnen spreken. Zo mannelijk het hoekige zitvolume en de oversized dimensies, zo vrouwelijk de ronde vormen en rondom geplooide stof. Met kleuren zoals cognac of poederroze leg je de klemtoon op het ene of het andere.
De paarse setting geeft een totaal ander beeld. De elegante bank is in stijl uitgevoerd in een royal purple velvet. Deze kleur symboliseert door de eeuwen heen rijkdom en luxe. De lila-tint op de fauteuil is een meer rustige, subtiele tegenhanger.
De kubistische elementenbank is degradé getint: de kleur verloopt van blush naar magnolia en bric. Hiermee benadruk je de modulaire samenstelling. Of de klant zo’n ton-sur-ton configuratie aandurft? Het valt wel op.
Met deze kleurrijke statements wil Dutch Sofa Company een breder b2b-publiek aanspreken, een netwerk in de projectmarkt en het buitenland opbouwen. ‘De tijd is rijp voor expansie. Ons bedrijf is er klaar voor.’