
HOTEL CHIQUE ALL-IN
Woonaccessoires zijn bij uitstek modegevoelig.
Hypes blijven komen en gaan — steeds sneller en sneller. Stylerz distantieert zich van de wegwerpcultuur, gaat voor nu én later. Styling is een kwestie van je persoonlijke smaak en vooral stijl, dus de langere termijn. Stylerz kleedt het interieur compleet aan: wie vaas zegt, zegt ook bloemen.
Zonder decoratie geen sfeer in private, commerciële en publieke ruimtes. Styling maakt het verschil. Stylerz blinkt uit in de Hotel Chique stijl: vooral bladzilveren woonaccessoires voor luxere interieurs. Potten, vazen, sokkels, sculpturen, schalen, kandelaars, curiosa en naturalia — de opsomming is nog lang niet compleet. Wat wel compleet is? De all-inclusive invulling/aanvulling, de ‘A en B’ formule, de mogelijkheid om het object volledig af te stylen. Een vaas dus ook bloemen en takken om erin te zetten. Een sokkel dus ook vazen, schalen en sculpturen om erop te zetten. Een display(vitrine)kastje dus ook objecten om erin te presenteren. In omgekeerde volgorde klopt die redenering ook.
De stand in Brussel draait om de wow-factor: de bezoekers verrassen, inspireren, enthousiasmeren. ‘Blijkt tout Nederland op de beurs rond te lopen! Staan we in Brussel voor de Nederlanders! Natuurlijk treffen we ook bezoekers uit andere landen aan. Ze plaatsen een order — en daar blijft het dan vaak bij. Dat kun je geen export noemen. Eerlijk is eerlijk: eigen schuld. Dat komt ervan als je online praktisch afwezig bent, je je bedrijf niet representatief presenteert.’
Binnenkort is het zover: in Brussel wordt de nieuwe website gelanceerd. Met een online catalogus, met een bestelmodule. ‘Eerlijk is eerlijk: het werd hoogste tijd om de online achterstand, de tegenstelling weg te werken. De eerste stap is gezet.’
En zo is de beurs geen eindpunt, maar een beginpunt. Contacten worden relaties.



