Groter platform
De Meubelbeurs Brussel 2022 staat in het teken van ‘Bubble up your Business’.
Zo’n ambitieuze missie schept verwachtingen. Dus wat kun je verwachten? Meer van alles, soms anders dan anders, voor nu en later. De Meubelbeurs wil evolueren van een conventionele vakbeurs naar een platform voor alle actoren in de interieurbranche.
De editie 2022 brengt deze transitie op gang. De beurs is beter gevuld, met 25% meer exposanten. Dat valt vooral op als je Brussels by Night en hal 4 bezoekt. Alles bij elkaar genomen, is de beursvloer voor 91 % bezet!
Met betrekking tot het platform, licht Square een tipje van de sluier op. Hoe wordt dit satellietbeursje in de toekomst, want wat is de toekomst? Dit jaar zie je hier een mix van de vertrouwde en de nieuwe opzet. Het aanbod is deels samengesteld uit de gevestigde namen binnen dit designsegment, deels uit veelbelovend, jong designtalent. Hier zie je de constructie van het platform ontstaan: wat is/wordt de toekomst? Wie zijn die andere actoren in de interieurbranche? Wat kunnen zij betekenen voor de industrie, de retail? Hoe zal het meubellandschap veranderen? Hoe kun je de consument verleiden, interieur-bewuster maken? Wat heeft de digitalisering in petto? Het nieuwe platform staat in het teken van ‘Bubble up your Store’ — nu en later.
Nu, vroeger of later, de meubel-business draait vooral om het menselijke contact. Die sociale dimensie karakteriseert onze branche. Vandaar dat we vasthouden aan de traditionele meet & greet happenings:
Maandag – 19:15 u: Holland à la Carte borrel (Patio)
Dinsdag – 19:15 u: Brussels Balthazar Awards (Square).
Het devies is ‘the more, the merrier’!