Socials Minded
Niet te missen: de monumentale relaxfauteuil onder het monumentale portaal van ‘Eeuwfeestpaleis 5’.
Wat een instagrammable entree voor de Meubelbeurs Brussel! Daarna is het supermodel op tournee gegaan, langs diverse interieurzaken in het land. Deze reus is gemaakt met het oog op social media, om massaal ‘free publicity’ te genereren ─ ook op lokaal niveau, speciaal voor de dealer.
Modulax ontpopt zich meer en meer als een social brand. Je merk promoten betekent visuals posten op social media. De kunst is om in die flashy wereld op te vallen. Naast je eigen content, hoop je op spontane posts van individuele creators. (Influencers zijn een ander verhaal.)
Modulax pakt dat met meer en meer creatieve flair aan. De in-house made video’s weten de gevoelige snaar te raken en/of zijn humoristisch ingekleed. Herinner je je nog de dansende relaxfauteuils?
Dit jaar wordt op de reusachtige relaxfauteuil ingezet. Als je zag hoe het vakpubliek in Brussel reageerde? Samen poseren, foto shooten, posten, liken, sharen. Fun! Stel je voor hoe consumenten dan zullen reageren? Vandaar het idee om met deze reus het land in te gaan. Hij komt op de parkeerplaats bij de woonwinkel te staan. Wat een publiekstrekker! Big fun! Weer free posts, likes en shares op de socials ─ met #, @ of tags naar de plaatselijke interieurzaak.
De socials-mindset speelt ook bij een nieuw model als de Bubble: de Channel stof is een plaatje om te zien! De organische vormgeving loopt rondom door.
Modulax zit met relaxfauteuils. Helaas moeten de social media natives daar niets weten. ‘So hideous, so cringe.’ Het alternatief is een laag monobloc element met seventies-vibes ─ maar met het relaxcomfort van nu, met one-touch bediening. Daarin willen ze zeker gezien worden, dat is echt ’chill’. Snel een selfie of reel maken.